Kampania będzie dotyczyć wciąż aktualnego problem bicia dzieci.W społeczeństwie polskim istnieje wyraźne przyzwolenie na stosowanie wobec dzieci przemocy fizycznej.
Badania TNS OBOP 2013 pokazują, że umiarkowaną i zdecydowaną aprobatę dla „klapsów” deklaruje 60 proc. badanych osób. Bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą uznało 29 proc. badanych.Osoby akceptujące przemoc wobec dzieci to nie sadyści i psychopaci, to 60 proc. Polaków.Większość nie zadaje sobie nawet sprawy z tego, że fizyczne kary wobec dzieci są w Polsce prawnie zabronione.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
“Chcemy poraz kolejny przywołać ten temat w mediach, obniżyć poziom aprobaty społecznej dla stosowania kar fizycznych, jako środka wychowawczego, przekonać, że nawet łagodna formy przemocy fizycznej tzw. „klaps” też jest przemocą wobec dziecka i nigdy nie powinien być stosowany jako środek wychowawczy“- mówi Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację kampanii.
Kampania ruszyła 16 października w telewizji i w kinach. Planowane są emisje w innych mediach (spot radiowy, printy, interenet). Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TELESCOPE, spot wyprodukowała PAPAYA FILMS. Reżyseria spotu Jan Komasa, DOP Michał Englert, zdjęcia do printów Radek Polak.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing