Jesienią wystartuje autorski program AT PPG Deco „Kreatywna Szkoła Dekoral”

AT PPG Deco uruchamia autorski program „Kreatywna Szkoła Dekoral”. W programie znajdą się m.in. zagadnienia dotyczące systemów wykończenia wnętrz, elewacji i ociepleń, a także ochrony drewna. Pierwsze zajęcia odbędą się już na początku września.
O autorze
1 min czytania 2016-08-10

Nieodpłatny program „Kreatywna Szkoła Dekoral” jest skierowany do uczniów i nauczycieli szkół budowlanych, którzy wezmą udział w szkoleniach dostosowanych do obecnie panujących standardów umiejętności aplikacji farb, tynków i lakierów oraz fachowej wiedzy opartej na najnowszych technologiach. 

W ramach współpracy na terenie placówek partnerskich zostaną utworzone pracownie patronackie Akademii Technicznej PPG Deco.

W odpowiednim przygotowaniu pomieszczeń pomoże sieć sprzedaży własnej PPG Deco Polska – Centrum Dekoral Professional. Wspomniane centra będą aktywnie wspierać szkoły przez cały okres trwania projektu.  

Dyrektorzy szkół, które podjęły współpracę z Akademią Techniczną PPG Deco, już wzięli udział w spotkaniu organizacyjnym. Zostali zaproszeni do siedziby Akademii we Wrocławiu, gdzie mieli okazję zapoznać się z założeniami programu, a także wziąć udział w warsztatach przygotowanych przez naszych specjalistów – tłumaczy Jarosław Domowicz, Menedżer Akademii Technicznej PPG Deco. Jak dodaje, spotkaniu towarzyszyło wiele atrakcji, m.in. zwiedzanie wrocławskiego Afrykarium (referencyjny obiekt PPG Deco Polska) oraz Browaru Stu Mostów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwszy raz, kiedy PPG Deco szkoli przyszłych fachowców. – Jednym z elementów misji naszej firmy jest popularyzacja zawodów budowlanych wśród młodzieży oraz wsparcie przyszłych wykonawców na etapie szkolnictwa średniego i zawodowego – dodaje Jarosław Domowicz. Przedstawiciele marek Dekoral, Dekoral Professional od lat współpracują z wykonawcami, oferując profesjonalne produkty oraz rozwiązania systemowe. Zależy im na tym, żeby wyznaczać dobre trendy w polskim budownictwie, jak również podwyższać poziom oferowanych usług. 

Start programu jest planowany na jesień. Jak podaje organizator, tylko w okresie od września do listopada zostanie przeprowadzonych łącznie ponad 100 godzin zajęć. Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne. Wiąże się jedynie z zaangażowaniem ze strony szkoły i zapewnieniem dogodnych warunków do realizacji szkoleń.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji: www.atppg.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się