Idea wyrażona w haśle kampanii odnosi się do odkrywczej natury marki, a jednocześnie łączy unikalny smak jej wyrobów z zaproszeniem do legendarnego miejsca jej wytwarzania. Komunikacja utrzymana jest w tematyce i stylistyce odkrywania smaku, podróży do świata marki oraz miejsca jej pochodzenia.
Nagrodą główną, w towarzyszącym kampanii konkursie, jest podróż dla trzech zwycięzców z osobami towarzyszącymi, do historycznej, szkockiej destylarni Benriach położonej w Speyside.
Zobacz również
Do wkroczenia w świat Benriach oraz pogłębienia wiedzy o tradycji i smaku szkockiej zapraszają znane osobistości ze świata whisky − Adam Frankowski, polski ambasador marek premium Brown-Forman oraz Stewart Buchanan − światowej sławy znawca whisky oraz globalny ambasador marek Benriach, Glendronach i Glenglassaugh. W ramach nagrody gwarantowanej uczestnicy konkursu otrzymają ekskluzywny dostęp do prowadzonych przez nich warsztatów Masterclass online.
Kampania będzie realizowana w social mediach, w punktach sprzedaży, platformach e-commerce oraz w ramach współpracy influencerskich i ambasadorskich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing