Jesienna kampania wizerunkowa Ceneo.pl

Każde działanie ma swój początek, a dobry start to połowa sukcesu - taka idea przyświeca rozpoczynającej się kampanii wizerunkowej Ceneo.pl. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz umocnienie się serwisu na pozycji lidera na polskim rynku porównywarek cen.
O autorze
1 min czytania 2012-10-15

Kampania kierowana jest do tych kupujących, którzy cenią sobie niskie ceny, wygodę i oszczędność czasu. Jej bohaterowie to zwyczajni ludzie, ich codzienne czynności oraz przyzwyczajenia. W tym kontekście pokazane są zakupy w Internecie i naturalne ich rozpoczynanie od wizyty w serwisie Ceneo.pl. – Mówimy w naszej kampanii o zakupach na Ceneo.pl w sposób, który definiuje je jako najbardziej naturalne i oczywiste zachowanie każdego nas. Chcemy zaszczepić w konsumentach prosty przekaz, że tak jak pewne rzeczy zaczynamy od czegoś, tak zakupy zawsze od Ceneo.pl – wyjaśnia Anna Jasińska z biura prasowego Ceneo.pl i dodaje: Chcieliśmy też podkreślić, że kupowanie na Ceneo.pl to najlepszy wybór dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wykonywaną pracę czy zainteresowania.

Kampania obejmie swoim szerokim zasięgiem kilka kanałów komunikacji: telewizję, Internet, radio, kino i outdoor. Spoty będzie można zobaczyć m.in. w TVN, Polsat, TV 4, Canal+.

W Internecie będzie miała miejsce display’owa kampania w najpopularniejszych serwisach internetowych, jak Gazeta.pl, Onet.pl czy Wirtualna Polska i Interia.pl.

Spoty radiowe emitowane będą w RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Trójka, czy Roxy FM i Radio Złote Przeboje. Dodatkowo w kampanii nie zabraknie kreacji outdoorowych w postaci citylightów, czy też reklam w kinach sieci Helios i Cinema City. Użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na fan page’u CENEO. Każdy uczestnik będzie mógł w nim stworzyć swojego mema, czyli w zabawny sposób opisać dowolny obrazek w myśl przewodniej idei kampanii „ …zaczynam od….”, który będzie widoczny dla wszystkich pozostałych użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została przygotowana przez krakowską agencję Opcom, która w głównej mierze jest odpowiedzialna za jej koncepcję kreatywną i artystyczną. Spoty reklamowe przygotowane przez dom produkcyjny: Better Film, za postprodukcję odpowiedzialne było Diamonds Factory. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom oraz Dział Zakupu Mediów Grupy Allegro. Kampania potrwa do końca listopada 2012.

Słuchaj podcastu NowyMarketing