Trudna sytuacja w jakiej wszyscy się znaleźliśmy, w zasadzie z dnia na dzień, zainspirowała do stworzenia kampanii, dzięki której kobiety mogą podzielić się własnym doświadczeniem na temat, jakie zmiany w ich życiu spowodowała pandemia, co je inspiruje i napędza do działania, jak radzą sobie ze stresem i problemami dnia codziennego? A może wniosła w ich życie jakieś pozytywne aspekty?
Bohaterkami kampanii są różne kobiety, które podzieliły się własnymi doświadczeniami, jak sobie radzą z rzeczywistością zmienioną przez Covid. Poznajemy Julię—nastolatkę, miłośniczkę sztuki i zwierząt, która dopiero uczy się wykorzystywać swoją kreatywność. Olę, która pracuje w agencji reklamowej, uwielbia chodzenie po górach i gotowanie. Gosię, która łączy pracę w szpitalu i obowiązki rodzinne. Panią Helenę Norowicz, aktorkę i modelkę, której lekcji życia możemy słuchać godzinami. Dorotę Gardias, osobowość telewizyjną i mamę, która daje przykład, jak znaleźć harmonię między życiem zawodowym, a prywatnym. Jessicę, rodowitą Kolumbijkę, która studiuje w Polsce wymarzony zawód, by zostać pielęgniarką. To sześć kobiet i sześć różnych historii.
Zobacz również
Celem kampanii jest zmotywowanie do działania oraz edukacja w jaki sposób można zadbać o siebie zarówno w sferze ciała jak i psychiki. Dlatego w ramach projektu zostały stworzone specjalnie na potrzeby kampanii serie podcastów, w którym wzięło udział kilkunastu ekspertów z całej Polski oraz osobowości publiczne takie jak Dorota Gardias, Monika Zamachowska, Weronika Marczuk.
Dzięki kampanii kobiety będą mogły uzyskać wsparcie w różnorodnym i szerokim zakresie. Zaangażowani mentorzy i eksperci kampanii to między innymi psycholog, seksuolog, dietetyk, dermatolog, trener jogi, trener fitness, trener rozwoju osobistego, kosmetolog, mentor mindfulness i wizażysta. Wiele inspiracji oraz odpowiedzi na nurtujące pytania będzie można znaleźć w podcastach audio oraz video, gdzie nie zabraknie również ciekawych porad eksperta wizażysty.
Kampania zachęca do uwolnienia dobrej energii, dzielenia się swoimi doświadczeniami i wzajemnego wspierania się w trudnych chwilach. Mając na uwadze stres i niepewność, które nam towarzyszą, kampania ma wzmocnić u kobiet poczucie wartości, piękna wewnętrznego i zewnętrznego oraz zainspirować do podarowania sobie więcej dobrego czasu i dbania o siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania będzie trwała trzy miesiące od kwietnia do czerwca 2021 roku. Organizatorem i twórcą kampanii jest AFFECT Cosmetics, marka stworzona przez kobiety z myślą o kobietach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing