Odbiorcy Dwójki to osoby zawsze „będące na miejscu”, bo dzięki Programowi 2 słuchacze są obecni wszędzie tam, gdzie rozgrywają się największe światowe wydarzenia kulturalne. Unikatowe nagrania koncertów, transmisje z najważniejszych sal i teatrów operowych świata, relacje i audycje zapewniają słuchaczom Dwójki bezpośredni, żywy kontakt z kulturą. Udział w spocie Pawła Huelle podkreśla nierozerwalny związek Programu 2 ze wszystkim, co najlepsze w kulturze oraz prestiż, jakim od lat cieszy się Dwójka w świecie twórców.
Kampania ma na celu pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25 – 45 lat, zainteresowanych szeroko pojętą kulturą oraz obdarzonych otwartością i ciekawością świata. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych: TVP Kultura, TVP HD, TVP Seriale, TVP Polonia do końca listopada br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Kreację przygotowało Studio Graficzne Temperówka.