Surferzy Wiedzy to akcelerator skierowany do specjalistów i pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na projekt z obszaru EdTech (połączenie edukacji i technologii) i chcą wejść z nim na rynek.
Celem akceleratora jest przyspieszenie pracy nad produktem i pomoc w rozwoju biznesowym. W ciągu trwania programu uczestnicy mają do dyspozycji warsztaty z zakresu biznesu i technologii, kilkudziesięciu ekspertów w roli mentorów i infrastrukturę multimedialną (studia i laby), dzięki którym wypracowują w ekspresowym tempie koncepcję swojego produktu i tworzą tzw. MVP.
Zobacz również
Najbardziej ambitnym akcelerator pomaga w opracowaniu strategii biznesowej i pierwszej sprzedaży oraz przygotowuje do rozmów z inwestorami. Akcelerator ma również opcję inwestowania na najbardziej perspektywiczne produkty.
– Naszą misją jest ułatwianie dostępu do wiedzy oraz rozwijanie umiejętności dzięki nowym technologiom. Szukamy ludzi, którzy mają podobny cel, ale nie wiedzą jak go osiągnąć, albo nie mają możliwości, aby zrobić to samodzielnie – mówi Ireneusz Tomczak, prezes EdTechHub Accelerator do którego należy marka Surferzy Wiedzy
W lipcu rusza specjalna edycja przeznaczona dla twórców internetowych (blogerów, youtuberów, influencerów). Edycja ta ma formę tzw. summercamp – wybrane i odpowiednio sprofilowane warsztaty będą miały miejsce przez 6 dni z rzędu (22-27 lipca). Wszystko to po to, aby maksymalnie wykorzystać wakacyjny czas. Partnerami tej edycji są Nowy Marketing oraz MamStartup.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Edycja ta składa się z trzech działań:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SUMMERCAMP: Przez sześć dni spotykamy się na zajęciach, odbywających się w Warszawie w trakcie których projektujemy produkt i badamy jego potencjał biznesowy.
MENTORING: Dajemy dostęp do naszych mentorów w każdym momencie trwania programu akceleracyjnego. Umawiamy na spotkania z ekspertami, którzy potrafią wskazać właściwą drogę rozwoju.
PRACA W STUDIO: Udostępniamy nasze profesjonalne studio multimedialne i nagrywamy materiał promocyjny dla twórcy i jego produktu, a także pozwalamy wypróbować się w roli producenta wideo.
Przykładowy zakres tematyczny warsztatów:
- Strategia budowy cross-mediowego produktu edukacyjnego
- Tworzenie kompletnego budżetu projektu biznesowego
- Wiedza jako produkt. Jak przygotować skuteczny plan marketingowy
- Budowa wizerunku – personal branding
- Budowanie mapy produktu e-learningowego
- Formaty i produkcja treści edukacyjnych i content marketingowych
Udział w akceleratorze jest finansowany w formie pomocy de minimis, to znaczy, że uczestnicy po podpisaniu stosownych umów nie płacą za udział z własnej kieszeni. De minimis to forma wsparcia publicznego dla małych i średnich przedsiębiorców, dzięki której mogą oni rozwijać swoją działalność nie ponosząc bezpośrednio kosztów.
Więcej na: https://surferzywiedzy.pl/influencer/
Kontakt dla uczestników: Katarzyna Maryańska, project coordinator – 22 749 88 22 – [email protected]