Dla Douglas i całego otoczenia znaczenie piękna zmienia się, dlatego ruszamy z kampanią wyjątkową. Tym razem oddajemy głos tym, którzy na co dzień nie mają szansy być wysłuchani, a w tym, co robią, drzemie nieskazitelne piękno. Obecnie wszyscy skoncentrowaliśmy się na pomocy, ale ważne, by pamiętać, że wiele dobrych rzeczy działo się wokół nas już wcześniej. Teraz chcemy je pokazać. Jednocześnie wchodzimy w nowy dla nas obszar komunikacyjny – podcasty. Wierzymy, że będą one pełne inspiracji do działania – mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications & content w Douglas.
Bohaterkami pierwszego cyklu podcastów będą: Katarzyna Klimiuk Bibik – mama zastępcza 15 dzieci, z którą rozmawiać będzie Martyna Wojciechowska, Ewa Szczepańska – wolontariuszka hospicjum – bohaterka Rafała Gębury oraz Ida Karpińska – założycielka i prezeska Fundacji Kwiat Kobiecości – która wystąpi w podcaście Justyny Mazur.
Zobacz również
Bardzo często słyszę, że to, że wspięłam się na Mount Everest czy przejechałam Rajd Dakar jest dowodem odwagi. Prawdziwym dowodem odwagi jest podjęcie się wychowania dziecka. To najważniejsza podróż w moim życiu, dodatkowo podróż bez mapy. Dlatego kobieta wyjątkowa, którą zaprosiłam do mojego podcastu, jest dla mnie symbolem piękna i niesamowitej odwagi, bo podjęła się wychowania piętnaściorga dzieci jako mama zastępcza. To wspaniałe, że takie osoby są na świecie, bo pokazują nam, że prawdziwe piękno to jest coś absolutnie nieuchwytnego, to jest coś, co jest w nas – powiedziała Martyna Wojciechowska o bohaterce swojego podcastu.
Pierwszy sezon podcastów Douglas emitowany będzie na kanałach twórców od 16. marca – na YouTubie, Spotify oraz innych serwisach streamingowych, aż do jesieni.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
O kampanii
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby projektu powstała dedykowana sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorów akcji – Martyny Wojciechowskiej, Justyny Mazur, Rafała Gębury oraz ich bohaterek. Autorami zdjęć są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Uzupełnieniem akcji jest seria krótkich filmów oraz wywiadów z twórcami.
Kampania emitowana będzie na największych platformach video, w digitalu, social mediach – Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify i Douglas.pl. Za koncepcję kreatywną odpowiada team Douglas oraz VMLY&R, produkcja sesji – agencja BPR. Koordynacja współpracy z twórcami, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.