Z myślą o obecnych i przyszłych słuchaczach studiów podyplomowych i programów MBA, powstał spot wizerunkowy z udziałem topowych ekspertów Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Film, wykorzystujący potencjał merytoryczny i osobowościowy kadry akademickiej, przedstawia uczelnię w nowej odsłonie.
– Jesteśmy silną marką, która od prawie 30 lat z sukcesem konkuruje na polskim rynku szkolnictwa wyższego wyznaczając trendy, zarówno w profesjonalnej edukacji jak i komunikacji z otoczeniem. Film oddaje naszą różnorodność, doświadczenie, synergię kompetencji i interdyscyplinarność. Co ważne, w tym krótkim klipie chcieliśmy pokazać, że w centrum działalności naszej uczelni jest człowiek, jego różne potrzeby i motywacje w procesie rozwoju. Ostatnia, wypowiadana przeze mnie kwestia – Jesteśmy tutaj dla ciebie, bez względu na to, czy chcesz zdobyć lub pogłębić interesującą cię dziedzinę wiedzy, zmienić zawód, bądź po prostu, zrobić coś dla siebie – idealnie podsumowuje moje osobiste dążenia w budowaniu kultury otwartości na nowe – komentuje dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Zobacz również
– Pomimo, iż w Polsce działa kilkaset uczelni niepublicznych, marketing szkolnictwa wyższego na rodzimym gruncie to stosunkowo nowy obszar. Co więcej, analiza strategii komunikacji marek edukacyjnych wskazuje na bardzo niski stopień zaangażowania społeczności akademickiej. Film korporacyjny, do którego udało się nam zaprosić kluczowych ekspertów uczelni, odpowiedzialnych za rozwój oferty kształcenia podyplomowego, to duży sukces – zarówno w kontekście działań wzmacniających wizerunek wśród obecnych i przyszłych odbiorców naszych studiów, ale również w kontekście budowania więzi i zaangażowania wśród samych wykładowców. To oni są naszą wizytówką. Bez ich entuzjazmu i poczucia sprawczości w działaniach komunikacyjnych, pozycjonowanie marki edukacyjnej jest pozbawione sensu – mówi Daria Krupińska, head of communications w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Spot można obejrzeć na stronie uczelni oraz na platformach Facebook, LinkedIn, Twitter oraz YouTubie.
W filmie udział wzięli:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego,
- dr hab. Anna Konert, dziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego, a także kierownik studiów podyplomowych Prawo lotnicze oraz programu MBA w Lotnictwie,
- dr Magdalena Rycak, kierownik studiów podyplomowych Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych – kadry i płace oraz Ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji,
- Izabela Kluzek-Kot, kierownik studiów podyplomowych Studium Wellbeingu w organizacji-holistyczne podejście do dobrostanu oraz Studium Studium Diversity and Inclusion,
- Justyna Wilczyńska-Baraniak, kierownik studiów podyplomowych Prawo w biznesie nowych technologii,
- dr Katarzyna Barańska, wykładowca studiów podyplomowych Prawo ochrony środowiska,
- dr inż. Witold Sobolewski, kierownik studiów podyplomowych Cyberbezpieczeństwo oraz informatyka śledcza i Zarządzanie cyberbezpieczeństwem.
Poznaj Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego i aplikuj na studia podyplomowe i programy MBA. Rekrutacja na nowy rok akademicki 2022/2023 trwa do 30 września.
Słuchaj podcastu NowyMarketing