Jeszcze więcej e-sportu dzięki T‑Mobile!

T‑Mobile konsekwentnie angażuje się w kolejne inicjatywy i projekty, które rozwijają polski e-sport. Tym razem, jako sponsor tytularny, zaangażuje się w pierwszą w Polsce ligę e-sportową, skierowaną do społeczności studenckiej.
O autorze
1 min czytania 2018-01-31

W puli drugiego sezonu T‑Mobile Ligi Akademickiej znajdzie się 45 tysięcy złotych.

T‑Mobile współtworzy aktywnie polski rynek esportowy, angażując się nie tylko w projekty o ugruntowanej pozycji, ale także wspierając rozwój nowych. Dlatego też firma z ochotą objęła partnerstwem tytularnym jedyną w Polsce ligę akademicką, doceniając inicjatywę i zaangażowanie społeczności studenckiej w budowanie polskiego esportu. 

T‑Mobile Liga Akademicka to pierwsza w Polsce liga e-sportowa, w której udział brać mogą wyłącznie drużyny studenckie. Do pierwszej edycji rozgrywek zgłosiło się aż 36 drużyn, spośród których najlepszych 16 rywalizowało w grze League of Legends. Tegoroczne zmagania zostaną rozszerzone o gry: Starcraft 2 oraz Overwatch.

Rozgrywki prowadzone będą w modelu zaczerpniętym z koszykarskich i futbolowych lig studenckich w Stanach Zjednoczonych. Drużyny, składające się ze studentów tej samej uczelni, mogą zgłaszać się do rozgrywek od 29 stycznia do 9 lutego. Kwalifikacje odbędą się od 12 do 21 lutego, a oficjalna prezentacja grup i drużyn – 27 lutego. Pierwszy mecz w League of Legends, który inaugurował będzie start drugiej edycji T‑Mobile Ligi Akademickiej, rozegrany zostanie 1 marca 2018 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sezon zasadniczy trwał będzie od 1 marca do 15 kwietnia. Mecze rozgrywane będą we wtorki i środy w Lidze Overwatch, w czwartki i piątki w Lidze League of Legends, a niedziele w Lidze Starcraft 2, zawsze po 18 –tej. Play-off rozegrane zostaną między 17 a 29 kwietnia.

Rozgrywki transmitowane będą na Twitchu, a następnie udostępnione na YouTubie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ambasadorem ligi jest grupa Ja, Rock!.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bieżące informacje udostępniane będą na stronie oraz profilu Facebookowym.

Oferta T‑Mobile dla graczy dostępna jest na stronie.