– W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line Sp. z o.o. – Dzięki spółce i platformie MyLED powiększamy i uzupełniamy naszą ofertę o kolejne miejsce do komunikowania, którego szukają nasi klienci.
MyLED powstała jako startup, którego głównym produktem jest system online do samodzielnego planowania, realizowania i zarządzania kampaniami DOOH w czasie rzeczywistym. W ofercie MyLED są 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce, które dzięki geolokalizacji można selekcjonować według potrzeb reklamodawców. Dzięki możliwościom i elastyczności systemu MyLED przygotowywane oferty są dopasowane do indywidualnych założeń a realizowane kampanie niepowtarzalne.
Zobacz również
Platforma MyLED działa od 2013 roku. Przed jej uruchomieniem nośniki LED były wykorzystywane główne przez lokalnych reklamodawców, ponieważ rozproszenie ekranów uniemożliwiało realizację kampanii ogólnopolskich. Stworzenie narzędzia – internetowej platformy do zarządzania kampaniami DOOH – ułatwia komunikację i pozwala realizować spójne, szerokie akcje.
– Projektując MyLED tak naprawdę projektowaliśmy nowe i nowoczesne medium: wystarczy dostęp do internetu, aby przeprowadzić kampanię na nośnikach DOOH w całym kraju: można on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, wybrać standard i lokalizację nośników i automatycznie wygenerować raport podsumowujący kampanię – mówi Grzegorz Śliwa, jeden z twórców platformy i prezes zarządu MyLED Sp. z o.o.
Spółka MyLED Sp. z o.o., zarządzana przez Macieja Podgórnego, Łukasza Przebindę i Grzegorza Śliwę, zrealizowała kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla największych na polskim rynku marketerów, w tym ogólnopolskie akcje reklamowe o interaktywnym charakterze. Wspólnie z Jet Line – jako inwestorem – będzie nadal pracowała nad rozwojem platformy MyLED.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing