Od marca br. raporty posprzedażowe Jet Line z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe w przedziałach (18-34 / 35-54 / 54+) oraz dzieci (0-18 lat).
Praca nad dostarczaniem klientom tych danych trwała od wielu miesięcy i była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo–Hutniczej w Krakowie.
Zobacz również
– W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok w stronę dostarczania marketerom wiedzy o tym, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację Digital OOH – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.
W dowolnym momencie trwania kampanii na MORE można także sprawdzić, na jakim poziomie jest widownia i jakie jest prawdopodobieństwo osiągnięcia celów kampanii w założonym okresie.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]