Największy producent amerykańskiej Bourbon whiskey i legendarny twórca kultowego symbolu amerykańskiej wolności, zdecydowali się na niebanalny krok, aby wspólnie tworzyć nową jakość. Jakość o znamionach luksusu i perfekcji.
Jak to się zaczęło?
Kiedy w jednym miejscu i jednym czasie spotkają się dwie tak silne osobowości, wyjścia są tylko dwa… a właściwie jedno. W dniu, w którym dystrybutorzy Jim Beama podali biznesową dłoń przedstawicielom marki Harley-Davidson narodziła się nowa legenda. Czy bowiem można sobie wyobrazić bardziej wyrafinowane połączenie perfekcyjnej harmonii i ekskluzywnej przyjemności? Obie marki rozpoczęły współpracę w Polsce w kwietniu ubiegłego roku obierając wspólna linię komunikacji pod hasłem American Legends. Owocem współpracy było m.in. uroczyste otwarcie podwarszawskiego salonu Twin Peaks.
Zobacz również
Wakacyjna przygoda z Harley-Davidson i Jim Beam
Motocykle Harley-Davidson towarzyszyły marce Jim Beam podczas trasy promocyjnej w ramach kampanii „Odkryj swój smak … zostań fanem”. Była to wakacyjna kampania marki Jim Beam mająca na celu promocję czterech wariantów smakowych Bourbon Whiskey – klasycznego White, wiśniowego Red Stag, miodowego Honey i jabłkowego Apple. Mobilny bar na kółkach zawitał wówczas do Gdańska, Warszawy i Krakowa parkując w najbardziej klimatycznych i kultowych miejscach. Dwie amerykańskie legendy odwiedziły m.in. Gdańską Molotekę, Krakowskie Forum Przestrzenie oraz Warszawski Pomost 511.
Never ending story
Niedawno Jim Beam wyruszył z nowym wyzwaniem na podkarpacie, gdzie w lutym uświetnił otwarcie 1150-metrowego salonu GOC w Rzeszowie. W dwupoziomowym industrialnym obiekcie obok sztandarowych modeli motocykli marki H-D czy nagradzanych na międzynarodowych konkursach customach marki GOC, można podziwiać zbudowany we współpracy z zespołem Behemoth mroczny i potężny Behemoth Bikem oraz The Recidivist – pierwszym na świecie wytatuowany motocykl. Oczywiście wszystko to w znamienitym towarzystwie Bourbon Whiskey rodem z Kentucky.
To zapewne nie koniec wspólnej drogi. Liczymy na to, ze zbudowane przez twórców obu marek perfekcyjne połączenie tradycji z innowacyjnością będzie trwało jak najdłużej, aby dać nam szansę ciągłego doświadczania amerykańskiego luksusu z najwyższej półki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing