Joanna Biernacka: z Leo Burnett Warsaw do WALK

Do agencji WALK Creative dołączyła Joanna Biernacka. Objęła ona stanowisko copywritera.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Biernacka posiada 6-letnie doświadczenie. Zdobywała je, pracując m.in. w Leo Burnett Warsaw oraz Isobar Poland. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Castorama, Disney Channel, Fiat, Imperial Cinepix, Philip Morris, Procter and Gamble, Reebok Women, Samsung.

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:

WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.

Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Biernacka posiada 6-letnie doświadczenie. Zdobywała je, pracując m.in. w Leo Burnett Warsaw oraz Isobar Poland. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Castorama, Disney Channel, Fiat, Imperial Cinepix, Philip Morris, Procter and Gamble, Reebok Women, Samsung.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się