Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Joanna Bosakirska dołączyła do Media Direction OMD

O autorze
1 min czytania 2021-05-07

Joanna Bosakirska objęła stanowisko chief business directora w domu mediowym Media Direction OMD (Omnicom Media Group), dołączając do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi. Wcześniej przez wiele lat związana była z Grupą Havas.

Bosakirska od kwietnia br. rozpoczęła zarządzanie jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez Media Direction OMD (Omnicom Media Group)

– Joanna jest bardzo doświadczonym strategiem biznesowym, co potwierdzają referencje od klientów. Jestem przekonany, że jej rzetelność, client service, kultura biznesowa, znajomość potrzeb rynkowych oraz sukcesy w pracy z klientami doskonale wpisują się w naszą kulturę organizacyjną – mówi Rafał Zgódka, managing director w Media Direction.

Bosakirska od 2016 roku związana była z domem mediowym Arena Media, należącym do Havas Media Group, gdzie jako client service director, a później jeden z trzech business unit managing partnerów odpowiadała za relacje z klientami firmy, jakość obsługi klienta, zarządzanie zespołem client service, realizację planów sprzedażowych i biznesowych. Do jej głównych zadań należało współtworzenie strategii domu mediowego Arena Media, opartej na synergii online i offline oraz poszerzenie portfolio klientów, rozwinięcie oferty i umocnienie pozycji na rynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z branżą komunikacji marketingowej związana od ponad 19 lat. Posiada doświadczenie w prowadzeniu i koordynacji projektów reklamowych dla wielu lokalnych i międzynarodowych marek, takich jak: Carrefour, Orange, L’oreal, Samsung, Dr Oetker, AXA/Uniqa, MyLan, Grupa Tikkurila, LG Polska, Tv Puls, Hermes Paris czy Swarovski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing