Jedną z podstawowych zasad dobrego service designu jest modelowanie procesów tak, aby były one tak proste, jak to możliwe. Struktura ma za tym nadążać. Połączenie business unitów Walk Digital i Walk Social Media jest tego typu działaniem. Na czele połączonych struktur staje Joasia, która łączy ogromną wiedzę narzędziową z obszaru digitalu z umiejętnością szerokiego kontekstowego zrozumienia potrzeb klienta, jeżeli wykraczają one poza klasyczny digital – powiedział Przemek Staniszewski, Partner Walk.
Obecnie zespół Walk Digital liczy 24 osoby i jest prowadzona rekrutacja na kilka stanowisk. W jego ramach funkcjonuje client service, komórka technologiczna, strategiczna oraz social mediowa, a także dział kreacji, którym od lutego br. zarządza Bartosz Jaroszewski, Digital Creative Director. Unit realizuje działania m.in. dla takich klientów jak: CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar, Vision Express.
Zobacz również
Nowe stanowisko to duże wyzwanie, ale również duże wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że Zarząd Walk obdarzył mnie zaufaniem i wiem, że jestem gotowa sprostać postawionym przede mną wymaganiom. Swoją pracę rozpoczęłam od ustrukturyzowania działu. Chcę, aby Walk Digital zapewniał klientom obsługę full service w obszarze digital oraz kompleksowe usługi w zakresie mediów cyfrowych. W związku z tym naszym kolejnym krokiem będzie położenie silnego nacisku na rozwój kompetencji technologicznych – powiedziała Joanna Jędrasik, Managing Director Walk Digtial.
Joanna Jędrasik z Walk jest związana od 4 lat, a z branżą reklamową od ponad 9 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru digital. Na stanowisku Managing Directora w Walk Digital do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą zespołu i rozwojem biznesowym unitu, nadzór merytoryczny nad działaniami realizowanymi dla klientów, koordynacja procesów new businessowych oraz projektów cross-unitowych. Wcześniej jako Head of Social Media w Walk Social Media odpowiadała za rozwój unitu, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami realizowanymi dla klientów. Przed dołączeniem do Walk była związana m.in. z McCann & MRM jako Social Media Manager oraz z Agencją Atom Media Interaktywne, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Działu ePR. W swojej karierze realizowała działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i cyfrowych m.in. dla takich klientów jak: Carlsberg, CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Chevrolet, Coca-Cola, Dilmah, Grupa Adamed, KFC, L’Oreal Paris, MasterCard, Mattell, Nespresso, Nikon, Skyscanner, Traficar, Van Pur, Vision Express.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell