Celem kampanii „Zdrowiej” jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na to, jak ważne są regularne badania profilaktyczne. Jednocześnie ambasadorzy akcji – Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Joanna Koroniewska, Cyber Marian, Anna Jaworska, Katarzyna Zielińska oraz Joanna Górska – w ramach inicjatywy podzielili się swoimi przepisami na zdrowie, a także zachęcają Polaków do zmiany nawyków na lepsze.
W ramach kampanii stworzono serię spotów ze znanymi osobistościami. W jednym filmie Katarzyna Zielińska podkreśla, że regularne badania są ważne nie tylko dla nas, ale także dla naszych bliskich, lecz bardzo często odkładamy je na później lub całkowicie z nich rezygnujemy.
Zobacz również
-
„The Sound of Nutella”: Nutella prezentuje jingiel stworzony z wykorzystaniem orzechów laskowych
-
Komik i aktor Zach Woods zorganizował wiralową akcję, w której rozpieszcza psy ze schroniska
-
Fundacja Rak’n’Roll oraz Zwrotnik Raka chcą, by „Światowy Dzień Walki z Rakiem” zmienić na „Światowy Dzień Raka”
Inicjatywa ma też na celu uświadomienie, że badania nie zawsze muszą wiązać się z chorobą, a mogą jedynie potwierdzić, że jesteśmy całkiem zdrowi.
Ponadto, w ramach kampanii „Zdrowiej” stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny opracowało listę kluczowych czynników, które wpływają na organizm człowieka – czyli tzw. paliwo mentalne. Są to m.in.: jakość i długość snu, zdrowe odżywianie czy też ruch.
W ramach kampanii w najbliższych dniach zostaną opublikowane pozostałe filmy z ambasadorami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W 2016 roku organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny ruszyła z nietypową akcją pod hasłem „Życiowy przepis”. Jej celem było budowanie świadomości, że badanie piersi, które kobieta może wykonywać samodzielnie lub przy wsparciu bliskiej osoby jest pierwszym krokiem do wczesnego wykrycia raka piersi i może uratować życie.