W swojej nowej roli Joanna będzie odpowiadać za pozyskiwanie i odpowiadanie na briefy w obszarze komunikacji zintegrowanej. Do jej głównych obowiązków, oprócz poszerzania portfolio klientów, należy także rozwój zintegrowanej oferty grupy oraz liderowanie wybranym postępowaniom, dbanie o jakość i rentowność w obszarze client service.
Joanna Piczuła jest związana z branżą od ponad 16 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w polskich i międzynarodowych agencjach PR-owych i marketingowych. W ciągu ostatnich lat liderowała projektom w obszarze marketingu zintegrowanego. Dział, którego była dyrektorem, łączył kompetencje z kilku obszarów: strategii, kreacji, eventów, digitalu oraz komunikacji bezpośredniej.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Electronic Arts, Żywiec Zdrój, Danone, Partnerstwo dla Zdrowia, Electrolux, Avon, nc+, Nivea, Costa Coffee, IKEA, Media Markt, BNP Paribas, HalfPrice, Rossmann, Arla Foods czy Fundacja Orange