Joanna rusza z kampanią promującą kosmetyki wegańskie

Laboratorium Kosmetyczne Joanna rozpoczęło działania promujące nową linię kosmetyków wegańskich. Wprowadzenie serii VEGAN to, obok niedawnej zmiany logo, jeden z ważniejszych kroków w nowej strategii marki, obejmującej szereg proekologicznych rozwiązań.
O autorze
1 min czytania 2020-11-10

Nowość w ofercie marki Joanna wpisuje się w jeden z najbardziej aktualnych trendów branży kosmetycznej. Wegańska linia dedykowana pielęgnacji włosów to wynik udanego debiutu w tym segmencie – po wprowadzeniu produktów do depilacji twarzy i ciała Sensual Vegan, które spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów.

Działania promocyjne w ramach kampanii będą widoczne we wszystkich kluczowych mediach, dobranych precyzyjnie pod kątem grupy docelowej. Obejmują przede wszystkim obszar digital oraz social media. 

Vegan, czyli z szacunku dla przyrody

Każdy produkt z nowej serii marki Joanna posiada oznaczenie fundacji Viva! Oznacza to, że przeszły szereg badań w procesie certyfikacji, która wyklucza zawartość składników pochodzenia zwierzęcego lub odzwierzęcego na każdym etapie produkcji. To także zapewnienie, że kosmetyki z tym emblematem nie zawierają komponentów GMO oraz nie są testowane na zwierzętach. Wszystkie z nich zawierają ponad 97,5% składników pochodzenia naturalnego, natomiast pozostałe procenty to elementy, które zabezpieczają przed utratą jakości. Każdy kosmetyk posiada także bardzo krótki skład INCI. W kolekcji VEGAN znajdują się obecnie trzy nowe linie szamponów oraz odżywek – do włosów normalnych i suchych, do włosów zniszczonych oraz przetłuszczających się. Zawierają one m.in. najwyższej jakości naturalne wyciągi z aloesu, słodkich migdałów i bergamotki. Dodatkowo pojawiły się także produkty uzupełniające, tj. odżywki w sprayu i serum olejkowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odświeżony wizerunek znanej marki

Razem ze startem kampanii promującej nową linię VEGAN, Laboratorium Kosmetyczne wprowadziło szereg ciekawych zmian. Marka Joanna zyskała niedawno nowe, odświeżone logo, które odzwierciedla najważniejsze przesłanie. Jest proste i przejrzyste – tak jak składy nowych produktów, a jednocześnie nowoczesne i dynamiczne – tak jak zmiany, które zachodzą w marce. Refresh identyfikacji wizualnej to jedynie znaczący symbol nowego kierunku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Najważniejsze zmiany można podzielić na cztery bloki tematyczne. To głównie ograniczenie ilości plastiku, realizacja idei less waste poprzez proponowanie produktów łączących kilka funkcji (np. pielęgnacja i stylizacja), dzięki czemu można ograniczyć ilość kupowanych kosmetyków. To wreszcie dobry skład – bazowanie na składnikach przyjaznych środowisku, ale także coraz więcej produktów w serii wegańskiej z certyfikatem Viva! – mówi Magdalena Wojciechowska, product manager, Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Choice, który zajął się planowaniem oraz zakupem mediów.