Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Trakul dołączyła do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączyła Joanna Trakul na stanowisko konsultanta w dziale komunikacji korporacyjnej.
O autorze
0 min czytania 2020-10-12

Joanna swoje doświadczenie zawodowe zdobywała realizując kampanie Public Relations dla firm farmaceutycznych, marek z sektora FMCG i AGD. Realizowała m.in. kampanię dla Ministerstwa Finansów „Finansoaktywni”, „Ciśnienie na życie” Grupy Polpharma, „Obudź się póki wirus HCV drzemie” dla Janssen – Cilag i Fundacji Urszuli Jaworskiej czy „Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy” dla marki Sanofi.

Pracowała w agencjach 180o PR, Multi Communications i Procontent.

Joanna Trekul kończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Public Relations i Marketing Medialny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj