João Faria prowadzi zespół pracujący globalnie z klientem Royal Canin, oraz globalnym hubem Coty w Genewie.
– João ma szeroką wiedzę w zakresie komunikacji marek online – w Pathfinder 23 będzie odpowiadał za powiązanie obszaru E-commerce z działaniami digitalowymi. Synteza tych dwóch światów to strategiczna decyzja, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na szybko rosnące zapotrzebowanie naszych klientów w tym zakresie – komentuje Szymon Domżał, VP/managing partner w Pathfinder 23.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przez ostatnie trzy lata João Faria pracował w Accenture, gdzie odpowiadał za holistyczną koordynacje globalnych działań komunikacyjnych online dla marki MINI (grupa BMW).
– E-commerce pełni fundamentalny element w ścieżce zakupowej konsumenta, ale sam potencjał tego kanału jest znacznie większy. Cieszę się, że w obecnej roli będę mógł wykorzystać moje agencyjne doświadczenie oraz wiedzę o e-commerce, żeby tę ścieżkę zakupową jak najbardziej zoptymalizować – komentuje João Faria.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]