Jolanta Piela z Havas Worldwide do H2O Creative na stanowisko Strategy Director

Jolanta Piela obejmie stanowisko Dyrektora Strategii. Do jej kluczowych zadań będzie należał jakościowy nadzór nad strategiami marketingu 360°, zarządzanie podległym zespołem oraz rozwój kompetencji i struktur działu. Piela funkcję obejmie z dniem 1 sierpnia br.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Jolanta Piela z branżą reklamową i komunikacyjną związana jest od 7 lat, zdobywając doświadczenie zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young &Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Przechodząc przez kolejne szczeble kariery zawodowej, odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych. W ostatnim czasie na stanowisku Senior Strategy Plannera w Havas Worldwide zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE. W portfolio obsługiwanych przez Pielę Klientów znajdują się tacy liderzy branż, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.

– Strategia to jeden z kluczowych wyróżników naszej agencji. Stanowi podstawę do budowania skutecznych rozwiązań marketingowych dla naszych Klientów zarówno w obszarze biznesowym jak i wizerunkowym. Jolanta ma nie tylko niezbędne doświadczenie poparte licznymi sukcesami, ale także niezwykłą charyzmę i motywację do tego, aby budować nową jakość na rynku. Wiem, że wspólnie stworzymy silną strukturę strategiczną wewnątrz agencji oraz jeszcze bardziej wzmocnimy nasze kompetencje w tym obszarze – komentuje wybór Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative

Obok wspomnianego nadzoru jakościowego nad przygotowywanymi rozwiązaniami strategicznymi i udziału w procesach new businessowych, Piela będzie także odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój działu Strategii w agencji.

– Decyzja o przejściu do H2O Creative to kolejny krok, który pozwoli mi na dalszy rozwój kompetencji. Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. H2O Creative to dynamiczny podmiot, który swoimi dotychczasowymi projektami, a także pasmem sukcesów, zarówno na poziomie realizacji jak i rozwoju portfolio pokazuje, że śmiało może walczyć o największych Klientów bez globalnego wsparcia. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji – argumentuje Jolanta Piela.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o H2O Creative dostępnych jest na tej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing