Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Jordan Polska zwiększa nakłady na media społecznościowe

Orkla Care S.A., wyłączny dystrybutor na polskim rynku asortymentu do higieny przestrzeni między zębowych marki Jordan intensyfikuje swoje działania w obszarze mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-03-10

Po niespełna roku od startu działań na Facebooku marka Jordan rusza z komunikacją na Instagramie. Launch obecności Jordan na Instagramie jest wsparty szeroko zakrojoną kampanią z ponad setką influencerów, którzy będą promować topową linię szczoteczek z serii Individual. Zadaniem influencerów będzie pokazanie unikalnych funkcji szczoteczek, a także designarskiego charakteru marki. Kampania będzie również wsparta konkursem, w którym zadaniem będzie pokazanie co oznacza być Indywidualistą.

„Postanowiliśmy zwiększyć naszą obecność w digitalu ponieważ obserwujemy, że działania jakie prowadzimy od zeszłego roku na Facebooku przynoszą efekty. Ponadto pozwalają nam na budowanie trwałych relacji z naszą grupą docelową, a sposób komunikacji doskonale oddaje charakter produktów marki Jordan” – mówi Agnieszka Lelonkiewicz, Brand Manager Jordan.

Za kompleksową komunikację na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Gordo, która pracuje dla marki Jordan od marca 2016 roku. Kampanię z influencerami koordynuje IPG Mediabrands.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj