„Bez wymówek” to najnowsza kampania stworzona przez Publicis Worldwide i Poke London, która realizowana jest podczas trwania Ligi Mistrzów, czyli od 14 lutego do 3 czerwca, w ramach oficjalnej strategii sponsorskiej Heinekena.
Mourinho i Heineken nie przyjmują usprawiedliwień od fanów piłki nożnej, którzy nie spotykają się, aby oglądać mecze Ligi Mistrzów UEFA. W reklamie telewizyjnej, trener, w towarzystwie swojego puszystego terrier, reaguje surowo na wymówki.
Zobacz również
Reklama to kontynuacja spotów Heinekena. W zeszłym roku, we włoskiej kampanii Mourinho przygotowywał fanów do zawodów.
PS
Nie tylko Jose Mourinho współpracuję z Heineken. James Bond też świetnie sobie radzi!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A Ty, kochasz swoją siostrę?
PS 3
Heineken słynie z zabawnych reklam, zobaczcie kilka naszych propozycji: