„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi

„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
Każde zwierzę zasługuje na miłość, bezpieczeństwo i… pełny brzuch. Z takiego założenia wyszła firma produkująca karmy dla czworonogów JOSI, która uruchamia akcję „JOSI napełnia każdą miskę”. Jej celem jest przekazanie nawet 150 tys. zł na rzecz organizacji, które wspierają potrzebujące psy i koty.
O autorze
1 min czytania 2025-05-12

Aż 1/4 psów i kotów w Polsce pochodzi ze schronisk – wynika z „Ilościowego badania segmentacyjnego dla marki Josera” przeprowadzonego w październiku 2023 roku. Teraz, dzięki akcji „JOSI napełnia każdą miskę”, fundacje, schroniska i inne organizacje pomagające najbardziej potrzebującym zwierzakom mają szansę na dodatkowe wsparcie finansowe.

Aby wziąć udział w akcji i mieć szansę na nawet nagrodę finansową, schroniska, fundacje i inne organizacje, którym leży na sercu dobro potrzebujących zwierząt muszą:

  • w dniach od 28 kwietnia do 21 maja 2025 roku zarejestrować się na stronie internetowej;
  • trzymać kciuki za wyniki otwartego głosowania internautów, które zaplanowano od 28 maja do 30 czerwca br. Podczas głosowania na stronie internetowej marki Josera codziennie każdy użytkownik będzie mógł oddać jeden głos na wybraną organizację;
  • czekać na ogłoszenie wyników, które zaplanowano na lipiec 2025 roku. Właśnie wtedy przedstawiciele firmy JOSI zaprezentują zwycięzców. Będzie to 20 organizacji z największą liczbą głosów, które otrzyma wsparcie o łącznej wartości 150 000 zł. W ten sposób ich podopieczni zyskają realną szansę na lepsze życie. Nagroda główna to 30 000 zł, a zwycięska organizacja będzie mogła przeznaczyć pieniądze na zakup karmy JOSI.

Akcja „JOSI napełnia każdą miskę” ma zasięg międzynarodowy i jednocześnie odbywa się na terenie Polski, Niemiec i Austrii. Partnerem akcji jest Rossmann. Marki JOSI i Joschera należą do grupy ERBACHER.

Zdjęcia: mat. pras.

PS W 17. edycji akcji „Nakarm Psa z OLX” każdy może wspomóc czworonogi

PS2 „Untwist your skills”: ERBACHER the food family łamie stereotypy na temat pokolenia Z na rynku pracy