Jowita Michalska odpowiedzialna za zarządzanie kampanią z okazji 10-lecia Singularity University

Jowita Michalska, jako jedyna osoba z Europy, została wybrana do 7-osobowego zespołu promującego dziesięciolecie Singularity University.
O autorze
1 min czytania 2018-10-10

Mający siedzibę w Dolinie Krzemowej think-tank to jedna z najbardziej wpływowych edukacyjnych organizacji na świecie, a jej szefowie Ray Kurzweil i Peter Diamandis promują wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko w biznesie, ale przede wszystkim do czynienia dobra na całym świecie.

Poza Jowitą Michalską za kampanię odpowiadać będą wybrani przedstawiciele centrali think-tanku oraz liderzy regionalnych filii Singularity University.

– To ogromne wyróżnienie dla Polski. Z całego świata do projektu zaproszono jeszcze tylko szefów SU w Japonii, RPA i Kanadzie. Nasz oddział jest też jednym z najmłodszych. Działamy dopiero od maja 2017 roku, a w tym czasie zorganizowaliśmy sześć spotkań SingularityU Warsaw Chapter oraz premierową polską edycję konkursu Global Impact Challenge. – mówi Jowita Michalska, założycielka Digital University, przedstawicielka Su w Polsce.

Globalna kampania promująca działalność Singularity University wystartowała 6 października i potrwa rok. Jej celem jest zmotywowanie jak największej liczby ludzi do rozwiązywania globalnych wyzwań w swoim lokalnym środowisku. Twórcy kampanii kierują swój przekaz głównie do akademików, przedsiębiorców, polityków, naukowców, ekspertów, artystów i liderów opinii. Pierwszym etapem kampanii jest akcja #10xImpactChallenge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyłącznym przedstawicielem Singularity University w Polsce jest Fundacja Digital University. Działalność think-tanku wspiera m.in. Sebastian Kulczyk. Najbliższa szansa na wysłuchanie na żywo wykładowców związanych z SU już w listopadzie w Warszawie podczas 'Masters & Robots’.

Słuchaj podcastu NowyMarketing