Mający siedzibę w Dolinie Krzemowej think-tank to jedna z najbardziej wpływowych edukacyjnych organizacji na świecie, a jej szefowie Ray Kurzweil i Peter Diamandis promują wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko w biznesie, ale przede wszystkim do czynienia dobra na całym świecie.
Poza Jowitą Michalską za kampanię odpowiadać będą wybrani przedstawiciele centrali think-tanku oraz liderzy regionalnych filii Singularity University.
Zobacz również
– To ogromne wyróżnienie dla Polski. Z całego świata do projektu zaproszono jeszcze tylko szefów SU w Japonii, RPA i Kanadzie. Nasz oddział jest też jednym z najmłodszych. Działamy dopiero od maja 2017 roku, a w tym czasie zorganizowaliśmy sześć spotkań SingularityU Warsaw Chapter oraz premierową polską edycję konkursu Global Impact Challenge. – mówi Jowita Michalska, założycielka Digital University, przedstawicielka Su w Polsce.
Globalna kampania promująca działalność Singularity University wystartowała 6 października i potrwa rok. Jej celem jest zmotywowanie jak największej liczby ludzi do rozwiązywania globalnych wyzwań w swoim lokalnym środowisku. Twórcy kampanii kierują swój przekaz głównie do akademików, przedsiębiorców, polityków, naukowców, ekspertów, artystów i liderów opinii. Pierwszym etapem kampanii jest akcja #10xImpactChallenge.
Wyłącznym przedstawicielem Singularity University w Polsce jest Fundacja Digital University. Działalność think-tanku wspiera m.in. Sebastian Kulczyk. Najbliższa szansa na wysłuchanie na żywo wykładowców związanych z SU już w listopadzie w Warszawie podczas 'Masters & Robots’.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing