Jula w nowej odsłonie

Wygodniejsza porównywarka, więcej informacji o produktach czy sklepach, interaktywna wersja gazetki oraz bardziej przejrzysty układ to tylko niektóre z cech nowej strony www.jula.pl. Od 12 sierpnia klienci szwedzkiego multimarketu będą mogli korzystać z nowej odsłony strony.
O autorze
1 min czytania 2014-08-12

Porównywarka  pojawi się nie tylko na komputerach czy tabletach ale również na smartfonach.
Nowa strona www.jula.pl to nie tylko zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do informacji o produktach jest szybszy i pełniejszy. Do nowej strony dodano wiele funkcji, a dzięki zastosowaniu technologii Virtusize jest ona unikalna w swojej branży.

Od 12 sierpnia, każdy kto skorzysta z serwisu będzie mógł w prostszy i bardziej precyzyjny sposób zapoznać się z szerokim asortymentem multimarketu Jula. Klient będzie miał możliwość przygotowania swojej wizyty w sklepie, na przykład korzystając z listy zakupów. Strona zapewni również możliwość zapisania historii danego wyszukiwania oraz paragonu i numeru artykułu. Co więcej, udoskonalona zostanie opcja „Moje konto”, dostępna dla członków JulaClub. Ciekawą i unikalną funkcją jest zastosowana technologia Virtusize, która pozwala dobierać rozmiary ubrań. Dzięki temu można sprawdzić, czy ubranie będzie pasować już podczas oglądania go na komputerze czy smartfonie. Także sprawdzenie dostępności produktów stanie się prostsze – przed wizytą w sklepie będzie można sprawdzić czy dany produkt jest w wybranym multimarkecie.

„Zmiana designu to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko naszych produktów, ale także całej organizacji. Wierzymy, że wraz z nowym wyglądem strona przyniesie także nową jakość poprzez lepszy dostęp do informacji o ofercie. Celem naszych działań, jak zawsze w przypadku Jula, jest zmieniać się na lepsze dla naszych klientów. Pragniemy, aby nasi klienci zawsze mogli znaleźć to, czego szukają – w prostszy i bardziej przejrzysty sposób.” – mówi Daniel Adamiuk Country Manager Jula Poland

„Choć naszym głównym kanałem sprzedaży są sklepy, to obecność w świecie cyfrowym jest dla nas tak samo ważna jak dla wiodących firm handlu elektronicznego. Nasza strona internetowa to nowe, wygodne narzędzie, które ma pomóc klientom w robieniu zakupów. Jest ona bardziej czytelna, łatwiejsza w obsłudze i będzie zawierać wiele przydatnych funkcji. Wszystko to zapewni Jula unikalną pozycję na rynku.” –mówi Joachim Frykberg, dyrektor generalny Jula AB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj