– Auchan od lat pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom, a współpraca z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, która chroni dzieci przed przemocą wpisuje się w tę działalność. Podczas trwającej obecnie akcji, Bobra Julka można kupić w specjalnie dedykowanych miejscach we wszystkich sklepach Auchan. Całkowity dochód ze sprzedaży Julka przeznaczamy na wsparcie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Liczymy na zaangażowanie naszych klientów, co pozwoli zebrać na ten szczytny cel jak największą sumę − dodaje G. Gallet.
Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl.
Zobacz również
Tegoroczną akcję Auchan wspiera kampania w mediach społecznościowych sieci, newsletter informacyjny, publikacje na stronie www Auchan i w ramach aplikacji oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Do włączenia się w zainicjowaną przez Auchan akcję namawiać będzie w ramach swoich kanałów społecznościowych jej ambasadorka, Katarzyna Glinka – aktorka i prezenterka telewizyjna.
– Miniony rok nie był łatwy – świat opanowała pandemia i wówczas pojawili się oni – bohaterowie dnia codziennego, których w tej akcji pragniemy docenić. Dlatego Bóbr Julek powraca do sklepów Auchan w nowej odsłonie jako policjant, strażak, lekarz i pracownik sieci Auchan. W ten sposób edukujemy dzieci, pokazujemy jak ważną rolę pełnią osoby wykonujące te zawody. Dzieci otrzymując nowego pluszowego przyjaciela rozbudzają także swoją wrażliwość i wyobraźnię. Poprzez akcję z Julkiem pomagamy, ale także zwracamy uwagę na problemy, z którymi mierzy się obecnie młodzież – mówi Dorota Patejko, dyrektor Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Każdego dnia na numer 116 111 dzwonią dzieci, które opowiadają o samotności, nieprzyjemnych sytuacjach, problemach związanych z dojrzewaniem, dyskryminacji ze względu na orientację psychoseksualną lub tożsamość płciową a także o poczuciu odrzucenia przez rówieśników. Niejednokrotnie doświadczają również przemocy ze strony rodziny. Za każdym wykonanym telefonem i napisaną wiadomością stoi historia, często dramatyczna, oraz potrzeba bycia wysłuchanym i akceptowanym. Pandemia jeszcze pogłębiła te problemy. Według naszych statystyk, telefon od dziecka potrzebującego pomocy dzwoni średnio co 2 minuty. Dzięki takim akcjom dzieci mogą od 13 lat liczyć na wsparcie Fundacji. Dlatego tak bardzo cenimy współpracę z firmą Auchan – mówi dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing