Julia Ożyjiwska bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała na stanowisku SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland (Grupa IPG Mediabrands). W Kamikaze obejmuje zespół mediowy agencji.
– Mamy ambicję, żeby w 2021 roku konsekwentnie rozwijać obszar mediowy, który w tym roku szybko wzrósł nam organicznie. Kamikaze zajmuje się działaniami performance od dawna, a przez ostatnie 2 lata bardzo mocno restrukturyzowaliśmy portfel klientów w tym obszarze. Nasza agencja „od zawsze” kieruje swoje usługi do dużych klientów korporacyjnych i pracuje na wiodących markach, tymczasem nasz team performance jeszcze dwa lata temu specjalizował się w obsłudze firm średniej i małej wielkości. Podjęliśmy decyzję, żeby nasze kompetencje w obszarach SEO, a także planowania i prowadzenia kampanii mediowych, wykorzystać przede wszystkim w obsłudze naszych wiodących klientów. W ten sposób możemy uzyskać efekt synergii i efektywniej realizować cele komunikacyjne. I to już działa! – komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner w Kamikaze.
Zobacz również
– Z powodzeniem realizujemy cele dla naszych kluczowych klientów, w tym przede wszystkim dla Kaufland Polska w zakresie kampanii w social media, SEM i prac SEO. Czas na krok naprzód, dlatego nasz zespół wzmacnia Julia Ożyjiwska, z ogromnym doświadczeniem w działaniach performance – dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, account director.
Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze Julia Ożyjiwska pracowała (od marca 2018 r.) jako SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland, gdzie do jej obowiązków należała opieka nad kampaniami SEM klientów (m.in. Johnson&Johnson, Lego) na kilkunastu europejskich rynkach.
Julia Ożyjiwska karierę w branży mediowej rozpoczynała w 2012 roku w Arteria SA, jako specjalista do spraw sprzedaży i marketingu online na rynek rosyjski. Później w tej samej firmie awansowała na stanowisko koordynatora zespołu na rynek polski. W 2014 r. rozpoczęła pracę w SemStar, jako koordynator zespołu/account manager, następnie była SEM manager/account manager w agencji Blue Ocean Media SA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W latach 2016-2018 pracowała na stanowisku SEM & social executive w Mindshare Polska (GroupM).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Studium Europy Wschodniej, studia magisterskie II stopnia), oraz Lwowskiego Uniwersytetu im. Iwana Franki (Wydział Stosunków Międzynarodowych, kierunek – międzynarodowe stosunki ekonomiczne).