Julia Wieniawa w różowym Cadillaku – Ty też możesz zasiąść w aucie jak z bajki, dzięki akcji Uber Pink

Już w ten weekend Uber zabierze warszawiaków do świata najsłynniejszej lalki na świecie. W strefie Uber Pink w samym centrum Warszawy każdy będzie mógł poczuć się jak w bajce i zasiąść w różowym Cadillaku.
O autorze
1 min czytania 2023-07-20

Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa, pojawiając się na premierze najgorętszego filmu tego lata w kultowym aucie.

Cadillak DeVille, różowa karoseria, opuszczony dach, wiatr we włosach oraz szofer w pastelowym sweterku. Uber rusza z atrakcją jak z bajki dla wszystkich miłośników świata lalek i zaprasza do strefy Uber Pink w samym sercu stolicy.

Gdzie szukać różowych Cadillaków?

Strefa Uber Pink będzie działać w piątek i przez cały najbliższy weekend (21-23.07.2023r.) w godz. 11.00-21.00, w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją i niepowtarzalną okazją będzie możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia bajkowego Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W magicznej przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek będzie też można odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia będą także bilety na pokaz filmu Barbie. 

W bezpłatnej akcji może wziąć udział każdy, ale lepiej nie zwlekać zbyt długo, ponieważ różowe Cadillaki w strefie Uber Pink będzie można spotkać tylko do 23 lipca. By zapisać się na niecodzienne zwiedzanie Warszawy wystarczy zgłosić się w wyznaczonych godzinach do jednego z koordynatorów Uber Pink w Pasażu Wiecha.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Julia Wieniawa pierwszą pasażerką

Julia Wieniawa jako pierwsza wzięła udział w akcji Uber Pink. W środę 19 lipca aktorka najpierw opublikowała w swoim mediach społecznościowych tajemnicze wideo, w którym w niecodziennej kreacji wsiada do różowego Cadillaka. Następnie podzieliła się z fanami relacją z kultowego auta. Finałem było pojawienie się aktorki pod warszawskim KinoGramem, gdzie odbyła się ekskluzywna filmowa premiera. Niecodzienny performance spotkał się z uznaniem internautów oraz osób obecnych na wydarzeniu.

PS Uber składa hołd miejskim legendom w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście

Z początkiem lipca na ulice Warszawy, Krakowa, Poznania i Trójmiasta wyjechały specjalnie oklejone auta przedstawiające najbardziej znane miejskie legendy. To część kampanii Uber Legendy pokazującej, jak firma stała się integralną częścią miejskiej tkanki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się