Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa, pojawiając się na premierze najgorętszego filmu tego lata w kultowym aucie.
Cadillak DeVille, różowa karoseria, opuszczony dach, wiatr we włosach oraz szofer w pastelowym sweterku. Uber rusza z atrakcją jak z bajki dla wszystkich miłośników świata lalek i zaprasza do strefy Uber Pink w samym sercu stolicy.
Zobacz również
Gdzie szukać różowych Cadillaków?
Strefa Uber Pink będzie działać w piątek i przez cały najbliższy weekend (21-23.07.2023r.) w godz. 11.00-21.00, w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją i niepowtarzalną okazją będzie możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia bajkowego Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W magicznej przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek będzie też można odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia będą także bilety na pokaz filmu Barbie.
W bezpłatnej akcji może wziąć udział każdy, ale lepiej nie zwlekać zbyt długo, ponieważ różowe Cadillaki w strefie Uber Pink będzie można spotkać tylko do 23 lipca. By zapisać się na niecodzienne zwiedzanie Warszawy wystarczy zgłosić się w wyznaczonych godzinach do jednego z koordynatorów Uber Pink w Pasażu Wiecha.
Julia Wieniawa pierwszą pasażerką
Julia Wieniawa jako pierwsza wzięła udział w akcji Uber Pink. W środę 19 lipca aktorka najpierw opublikowała w swoim mediach społecznościowych tajemnicze wideo, w którym w niecodziennej kreacji wsiada do różowego Cadillaka. Następnie podzieliła się z fanami relacją z kultowego auta. Finałem było pojawienie się aktorki pod warszawskim KinoGramem, gdzie odbyła się ekskluzywna filmowa premiera. Niecodzienny performance spotkał się z uznaniem internautów oraz osób obecnych na wydarzeniu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS Uber składa hołd miejskim legendom w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście
Z początkiem lipca na ulice Warszawy, Krakowa, Poznania i Trójmiasta wyjechały specjalnie oklejone auta przedstawiające najbardziej znane miejskie legendy. To część kampanii Uber Legendy pokazującej, jak firma stała się integralną częścią miejskiej tkanki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing