Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris

Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris
Julia Wieniawa została nową ambasadorką L'Oréal Paris. Marka wskazuje, że artystkę wyróżnia konsekwencja, odwaga, upór i przywiązanie do wartości. 
O autorze
1 min czytania 2024-05-17

Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, które może się na niej wzorować. Te wartości pasują do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny slogan, od początków L’Oréal Paris jest wyrazem wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami.

Jak podaje marka, Julia Wieniawa reprezentuje ten ponadczasowy przekaz, który świetnie dopełnia kosmetyki z asortymentu marki, a dokładnie funkcję, jaką pełnią w budowaniu pewności siebie potrzebnej w przekraczaniu granic i realizacji marzeń.

L’Oréal Paris zwraca również uwagę na to, że pasmo sukcesów Julii Wieniawy wcale nie sprawiło, że stała się kimś niedostępnym. Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy. Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające, więc podkreśla znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing