Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, które może się na niej wzorować. Te wartości pasują do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny slogan, od początków L’Oréal Paris jest wyrazem wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami.
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/05/v2-new_Easy-Resize.com_-683x1024.jpg)
Zobacz również
Jak podaje marka, Julia Wieniawa reprezentuje ten ponadczasowy przekaz, który świetnie dopełnia kosmetyki z asortymentu marki, a dokładnie funkcję, jaką pełnią w budowaniu pewności siebie potrzebnej w przekraczaniu granic i realizacji marzeń.
L’Oréal Paris zwraca również uwagę na to, że pasmo sukcesów Julii Wieniawy wcale nie sprawiło, że stała się kimś niedostępnym. Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy. Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające, więc podkreśla znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing