Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Blueberry i Change Integrated. W reklamie pracuje od ponad 10 lat.
Nowy Head of Creative w Mint Media nadzoruje pracę działu kreacji dla klientów agencji, wśród nich – NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.
Zobacz również
Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość – widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy i z przyjemnością witamy go na pokładzie – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.
Prywatnie Juliusz Strachota jest pasjonatem podróży do byłych republik ZSRR oraz autorem kilku powieści i tomów opowiadań. Miłośnik jamników – neofita.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]