Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Blueberry i Change Integrated. W reklamie pracuje od ponad 10 lat.

Nowy Head of Creative w Mint Media nadzoruje pracę działu kreacji dla klientów agencji, wśród nich – NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.

Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość – widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy i z przyjemnością witamy go na pokładzie – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.

Prywatnie Juliusz Strachota jest pasjonatem podróży do byłych republik ZSRR oraz autorem kilku powieści i tomów opowiadań. Miłośnik jamników – neofita.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj