W austriackich restauracjach Burger Kinga zainstalowano ukryte kamery, a z menu na jeden dzień zniknęły wszystkie pozycje, poza kultowym Whooperem. Cel? Zarejestrowanie reakcji klientów na brak możliwości wyboru i pokazanie im, że demokracja ma znaczący wpływ na ich życie.
Akcja „No Choice Whooper” ma bezpośredni związek z wyborami, które w 2024 roku odbyły się albo dopiero odbędą w różnych zakątkach świata. Poza Stanami Zjednoczonymi (listopad), głosować będzie m.in. też Austria (wrzesień). Kampanii „No Choice Whooper” towarzyszy hasztag #YourVoteMatters (pol. #TwójGłosMa Znaczenie), widoczny w mediach społecznościowych.
Zobacz również
– Burger King jest sercem społeczeństwa. Nasze drzwi są otwarte dla każdego, kto chce wybierać spośród szerokiej oferty. Przy okazji wyborów uważamy, że ważne jest, aby zachęcić uprawnionych Austriaków do oddania głosu 29 września 2024 r. – zwracał uwagę Jan-Christoph Küster, dyrektor zarządzający Burger King Austria.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: Burger King
PS Stop zalewowi reklam śmieciowego jedzenia – apeluje organizacja Bite Back
„Media społecznościowe nastolatków są często przesycone reklamami śmieciowego jedzenia” – zwracają uwagę przedstawiciele młodzieżowej organizacji Bite Back. Aby temu przeciwdziałać, powstała kampania prezentowana w londyńskim Westfield White City.