Kampania „Just for You” to początek nowej strategii komunikacji, która wpisuje się w główną ideę marki #BądźSobąPoSwojemu.
– Zachęcamy do budowania pewności siebie, która opiera się na własnej autentyczności, a nie biernym reagowaniu na oczekiwania otoczenia, szczególnie w aspekcie naszego. Pomagają w tym nasze nowe linie produktów, które przygotowaliśmy z myślą o spersonalizowanej stylizacji, szczególnie Proluxe You z inteligentą technologią StyleAdapt. Wychodzimy również poza standardowe działania – podejmujemy tematy istotne z punktu widzenia naszych użytkowniczek i użytkowników wyglądu – mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska.
Zobacz również
W najbliższym czasie marka przeprowadzi akcję CSR we współpracy z portalem Zdrowa Głowa. Zaproszone do projektu ekspertki poprowadzą serię podcastów pod nazwą #BądźSobąPoSwojemu. Tematem przewodnim będą skutki pandemii, która mocno wpłynęła na życie młodych ludzi, w tym na ich zdrowie psychiczne. Zaproszeni goście odpowiedzą na pytania, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć oraz jak mogą sobie z nimi poradzić. Dodatkowo Remington ufunduje 50h bezpłatnych konsultacji online z psycholożkami i psychoterapeutkami.
Poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości. Seria produktów z linii Proluxe You została wyposażona w inteligentną technologię StyleAdapt, która uczy się, dostosowuje i optymalizuje ciepło do indywidualnego typu włosów i techniki stylizacji. Natomiast osoby, które nie chcą rezygnować z codziennej pielęgnacji, ale zależy im na zdrowych efektach, mogą wybrać linię Hydraluxe PRO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy sezon to również nowości dla mężczyzn. Golarka hybrydowa Omniblade umożliwia pielęgnację od stóp do głów z 5-letnią gwarancją żywotności ostrzy oraz zapewnia precyzję i kontrolę dzięki intuicyjnej konstrukcji. Z myślą o precyzyjnym strzyżeniu powstała jeszcze jedna nowość – maszynka Power-X. Pozwala wybrać aż 72 ustawienia długości i ma potężny silnik, który zapewnia 5 razy większą wydajność.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają agencja WaveMaker. Komunikację wspierają działania z zakresu influencer marketingu, za które odpowiada agencja Neon Shake oraz WaveMaker. Za kampanię w mediach społecznościowych, działania PR, CSR oraz contentowe odpowiada Neon Shake.