JustWIFI i NetSprint łączą online z offline

JustWIFI oraz NetSprint - marki wchodzące w skład grupy Dirlango - integrują swoje rozwiązania i tworzą pierwszy na polskim rynku produkt łączący marketing w sieciach wi-fi oraz audience targeting. Dzięki temu reklamodawcy mogą realizować kampanie łączące świat online i offline.
O autorze
1 min czytania 2016-01-20

Efektem integracji narzędzia do marketingu wi-fi z rozwiązaniami z obszaru audience targetingu Netsprinta jest nowy, unikalny na polskim rynku, produkt reklamowy, który z jednej strony umożliwia precyzyjne geolokalizowanie (targetowanie geograficzne) kampanii reklamowych, z drugiej zaś dopasowanie treści do preferencji użytkowników.      

Platformy programmatic i dane użytkowników, którymi dysponujemy, w połączeniu z filtrem, jakim jest geolokalizacja umożliwiają nam realizowanie efektywnych kampanii, łączących świat online i offline. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, jesteśmy w stanie pozyskać i zaangażować nowych, a co za tym idzie, w istotny sposób przyczynić się do zwiększenia sprzedaży – komentuje Artur Banach, CEO Netsprint S.A. 

Reklamodawcy JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania kampanii w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów użytkowników dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience Tymczasem dane pochodzące z sieci JustWIFI pozwolą klientom Netsprint na precyzyjne targetowanie kampanii z uwzględnieniem np. częstotliwości logowań w określonych lokalizacjach, takich jak centra handlowe, lotniska czy kluby fitness.

Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych,  co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Co ważne z punktu widzenia użytkownika Internetu, pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby – komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI. 

Integracja obu rozwiązań stworzy unikalny ekosystem marketingu internetowego, a tym samym umocni pozycję rynkową spółek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się