Agencja rozbudowuje ofertę i stawia na marki luksusowe oraz te, które będą chciały zaoferować swoim odbiorcom wyjątkowe doświadczenia hospitality. Justyna Adamczyk, nowa managing parter SEC Newgate CEE, poszerzy usługi agencji o luxury marketing i zajmie się doradztwem biznesowym i marketingowym dla firm z sektora premium.
Justyna Adamczyk to ekspertka marek luksusowych z doświadczeniem w budowaniu ich pozycji na polskim rynku. Od ponad dwóch dekad pracuje jako doradca strategiczny i personalny dla międzynarodowych koncernów oraz najważniejszych funduszy inwestycyjnych. Twórczyni, kierowniczka i wykładowczyni kierunku „Kreowanie i Zarządzanie Markami Luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS. Wieloletnia prezes i redaktor naczelna polskiej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau – jednej z dwóch, obok czerwonego przewodnika Michelin, międzynarodowych marek na światowym rynku przewodników kulinarnych. Zbudowała pozycję marki Gault&Millau w Polsce oraz wprowadzała ją na wiele rynków m. in. Japonii, Kanady, Maroka, Izraela czy Gruzji. Członkini jury najbardziej prestiżowych światowych nagród w świecie gastronomii. Prowadzi program „Ambasady Luksusu” w Discovery TVN. Rocznie odwiedza i ocenia setki luksusowych hoteli i restauracji na świecie. Unikalnym połączeniem kompetencji świata biznesu oraz kulinariów wspiera projekty doradcze w obszarze hospitality.
– Istotnym wyróżnikiem SEC Newgate CEE jest dostęp do konsultantów o tak wysokim profilu zawodowym, potwierdzonym zawodowymi sukcesami i różnorodnością zrealizowanych kampanii. Dziś możemy ogłosić, że także klienci reprezentujący sektor dóbr i usług luksusowych znajdą się w doświadczonych rękach jednej z najlepszych ekspertek w kraju – mówi Zofia Bugajna-Kasdpeke, vice president & founding partner SEC Newgate CEE.