Justyna Gościńska została nową dyrektor marketingu 4F

Justyna Gościńska dołączyła do zespołu OTCF i objęła stanowisko dyrektor marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej marki 4F w Polsce i na rynkach zewnętrznych oraz za marketing pozostałych marek z portfolio OTCF.
O autorze
1 min czytania 2019-08-06

Do obowiązków Justyny należeć będzie opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio OTCF – 4F, 4F Junior, Outhorn, 4Faces, Everhill oraz Under Armour, którego OTCF jest dystrybutorem od 2019 roku.

Justyna Gościńska posiada 16-letnie doświadczenie w marketingu, produkcie i zakupach w branży sportowej i modowej. Praktykę zawodową rozpoczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim. Przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej. Następnie pełniła funkcję dyrektor marketingu na ponad 40 rynkach – w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Centralnej i Wschodniej, zarządzając ponad 100-osobowym zespołem.

Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA). Ukończyła warszawską AWF oraz Zarządzanie marką na rynku mody na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również coachem i członkiem ICC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj