Kampania obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, prowadzona będzie w kanałach ATL, BTL oraz w Internecie. Spot reklamowy emitowany będzie w stacjach: Polsat, TVP oraz ich kanałach tematycznych.
Nowa platforma komunikacyjna
Eskadra opracowała nową kompleksową platformę komunikacji Santander Consumer Banku z udziałem wybitnej polskiej biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk. W ramach tej platformy planowane będą poszczególne kampanie produktowe. Pierwsza z nich wystartowała 20 listopada i dotyczy kredytów gotówkowych.
Zobacz również
Znajdź swój powód do uśmiechu
Hasło przewodnie kampanii brzmi „Znajdź swój powód do uśmiechu”. – Tworząc hasło, skupiliśmy się na tym, co powoduje uśmiech u klientów, a więc cel kredytu, czyli konkretna korzyść, jaką on przynosi. Zwracamy się bezpośrednio do odbiorców i zachęcamy, by znaleźli swój własny powód do uśmiechu, w czym Santander Consumer Bank może pomóc, oferując kompletną i dobrze skrojoną ofertę produktów bankowych – tłumaczy Dominik Gil, CEO Eskadry. Przesłanie to ukazano symbolicznie za pomocą pojawiających się nad głowami bohaterów emotikonów z uśmiechami.
Spot TV
W warstwie produktowej najnowszy spot skupia się na kredytach gotówkowych. Z kolei na płaszczyźnie wizerunkowej podkreśla zadowolenie klientów, korzystających z oferty Santander Consumer Banku. Bohaterką spotu, a zarazem ambasadorką marki jest Justyna Kowalczyk. – Wykorzystaliśmy jej znany, spontaniczny i charakterystyczny uśmiech, który idealnie wpisuje się w naszą koncepcję – mówi Gil.
Uwiarygodnieniem przekazu o powodach do uśmiechu naszej wybitnej sportsmenki jest fakt, iż dołączyła ona do Teamu Santander, sponsorowanej przez Santander Consumer Bank międzynarodowej drużyny narciarstwa biegowego, co również wykorzystano w spocie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra, za produkcję studio TOFI Productions. Film wyreżyserował Łukasz Jaworski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing