Justyna Modzelewska związana jest z branżą reklamową od ponad 12 lat. Przez ostatnie 8 lat pracowała w agencji sieciowej Dentsu, gdzie była zatrudniona przez spółki Isobar Polska, a następnie Dentsu X
W swoim bogatym portfolio posiada współprace ze znanymi markami, takimi jak Martini, Bacardi, Ferrero, Scholl, Durex, Jim Beam, Roche Polska, Audi City.
Zobacz również
W Cape Morris odpowiedzialna będzie za obsługę wybranych partnerów biznesowych agencji.
Przejście Justyny Modzelewskiej do Cape Morris, to kolejne wzmocnienie działu Partners Care (dawniej Client Service) agencji. Wcześniej do tego samego działu dołączył Maciej Jabłoński.
O Cape Morris:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Cape Morris to zespół blisko 50 specjalistów, pracujących z biur w Warszawie oraz we Frankfurcie, zajmujących się przygotowaniem strategii, komunikacji, prowadzeniem social mediów, zakupem i optymalizacją mediów oraz produkcją rozwiązań technologicznych. Agencja kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb swoich partnerów biznesowych, a wszelkie działania realizowane są zawsze przez pryzmat oraz ze zrozumieniem potrzeb konsumentów. Przez ostatnie lata agencja Cape Morris realizowała różnorodne projekty oraz kampanie 360 dla partnerów takich jak Bayer, Tefal, Krups, British American Tobacco, Wiśniowski, Laboratoire Native, Tullamore D.E.W i wielu innych. Więcej informacji na temat Cape Morris dostępne na stronie www.capemorris.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing