Śnieżek, która do tej pory w Good Division pełniła funkcję dyrektora PR i komunikacji digital, na nowym stanowisku zajmie się m.in. egzekucją długofalowej strategii firmy, koordynacją pracy zespołu, tematami operacyjnymi, administracyjnymi i nowym biznesem.
– Od czasu dołączenia Justyny do firmy doprecyzowaliśmy nasz model biznesowy oraz model pracy z klientami. Staliśmy się silnym partnerem dla firm o złożonej strukturze, w dużej mierze właśnie dzięki umiejętnościom Justyny w zarządzaniu procesami. Jej szerokie doświadczenie w różnych obszarach marketingu, komunikacji, client service-u oraz biznesu, czynią z niej idealną osobę do powierzenia tak ważnej funkcji w firmie – komentuje Jolanta Piela, prezes zarządu Good Division. – Ten awans wiąże się również bezpośrednio z kolejnymi dużymi zmianami, jakie ogłosimy jako firma już niedługo – dodaje Piela.
Zobacz również
Justyna z komunikacją, marketingiem i account managementem związana jest od 2012 roku. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Webtalk i Grayling, gdzie obsługiwała klientów takich jak Amazon, MARS Inc., BMW, Hilton, Nobu Hospitality czy BNP Paribas.