JYSK dla dzieci w akcji „Poduszka dla maluszka”

Ponad 52 000 złotych i ponad 530 kolorowych poduszek dla dzieci ze szpitali powiatowych. To efekt VII edycji akcji „Poduszka dla maluszka”. JYSK był głównym partnerem akcji.
O autorze
1 min czytania 2018-01-02

Dzięki zebranym w sklepach JYSK pieniądzom dzieci w szpitalach powiatowych miały radosne Mikołajki a wybrane przez pracowników placówki zostaną wyposażone w niezbędne materiały takie jak poduszki, kołdry, koce czy sprzęt AGD.

Kolorowa poduszka dla chorego maluszka

„Poduszka dla Maluszka” to ogólnopolska akcja charytatywna. Jej celem jest zebranie jak największej ilości kolorowych poduszek które umilają maluchom pobyt w szpitalu. Dodatkowo zbierane są pieniądze, m.in. na organizacje Mikołajek w szpitalach powiatowych. W tym roku w ponad 200 sklepach JYSK oraz dzięki zaangażowaniu partnerów zebrana została rekordowa kwota 52 007, 20 zł.

„Zaangażowaniem się w akcję pragniemy dać dzieciom odrobinę ciepła, radości i nadziei. Mali pacjenci często spędzają w szpitalach długie tygodnie. Bardzo ważne, aby ten czas upłynął im możliwie najlepiej a dzieci chociaż na chwilę mogły zapomnieć o chorobie. Dzięki akcji „Poduszka dla maluszka” dajemy dzieciom odrobinę radości, którą potem zabierają do domu” – podkreśla Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR i Komunikacji w JYSK Polska. Pracownicy angażują się w akcję pomocy nie tylko zbierając pieniądze do puszek, ale także wybierając placówki, do których trafi pomoc oraz obecnością w tych szpitalach podczas Mikołajek. Dzięki temu akcja ma jeszcze większą siłę oddziaływania – dodaje Chalimoniuk.

W tym roku pracownicy wybrali szpitale powiatowe w Rawiczu, Bochni, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach, Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, Szpital Powiatowy w Oświęcimiu. Oddziały dziecięce zostaną dodatkowo wyposażone w niezbędny asortyment oraz sprzęt AGD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wizyty w Oświęcimiu pracownicy firmy Jysk- Adam Gross i Krzysztof Owsiany wcielił się rolę Św. Mikołaja i jego pomocnika. Do dzieciaków trafiły przede wszystkim kolorowe poduszki, a także mnóstwo słodyczy i zabawek. „Wizytom jak co roku towarzyszyło podekscytowanie dzieci oraz wiele radości, również za sprawą wolontariuszy, którzy uświetnili wizytę śpiewem kolęd. Cieszymy się, że jest z nami firma, w której pracują ludzie z wielkimi serami”. – dodaje Aleksandra Łacek, organizator akcji „Poduszka dla maluszka” 

„Najważniejszym celem jest uszczęśliwienie dzieci. Jeżeli mają możliwość zabawy, dostają prezenty to szpital nie kojarzy im się tylko z bólem, ale również z czymś przyjemnym. Dla nas oznacza to łatwiejsze ich leczenie- mówi Bożena Ubik – Wróbel ordynatorka oddziału dziecięcego w szpitalu w Oświęcimiu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W siedmiu edycjach zebrano już prawie 4000 tysiące kolorowych poduch i prawie 110 000 zł. JYSK od początku wspiera akcję „Poduszka dla maluszka”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się