Przez ostatnie 16 lat funkcjonowania na polskim rynku, skandynawska marka sprzedająca artykuły do sypialni stała się bardzo popularna. 14 października 2016 w Jarocinie sieć otworzy swój dwusetny sklep w Polsce.
JYSK w Polsce zakorzenił się na dobre. Skupianie naszej uwagi na jakości produktów oraz nasz asortyment meblowy w duchu skandynawskiego wzornictwa okazał się być bardzo popularny wśród klientów. Tym samym obecność JYSK w Polsce stworzyła nowe możliwości dla polskich dostawców, którym otworzyliśmy drzwi do rynków również w innych krajach, dzięki sprzedaży ich produktów w JYSK – powiedział Piotr Padalak, Country Manager JYSK Polska.
Zobacz również
Dotyczy to szczególnie artykułów z grupy materaców i mebli, ponieważ większość materaców oferowanych w JYSK w Polsce pochodzi od polskich producentów, którzy dzięki nam wykorzystali szansę na sprzedaż swoich produktów do 43 krajów, w których Grupa JYSK prowadzi działalność.
Sklep numer 200 zostanie otwarty w Jarocinie w piątek 14 października 2016 o godz. 8.00. W związku ze świętowaniem otwarcia sklepu przygotowano dla klientów wiele fantastycznych ofert oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Kampania promująca otwarcie 200 sklepu sieci JYSK została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat Polska. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz internet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing