JYSK Polsce – rekordowe wyniki i miliony klientów

JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży - 2,2 mld zł. W Retailu Jysk zanotował ponad 1 mld pl przychodu. Oznacza to wzrost o 13,6 % w porównaniu z rokiem poprzednim.
O autorze
2 min czytania 2017-12-01

JYSK w Polsce podsumował rok finansowy 2016/2017. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line. Najpopularniejszymi produktami były kołdry, materace i poduchy. Istotnie wzrosło także zainteresowanie artykułami gospodarstwa domowego i meblami.

Pierwszy sklep JYSK W Polsce został otwarty w 2000 roku, dziś to 210 sklepów w 157 miastach w Polsce i centrum dystrybucyjne w Radomsku.

SKANDYNAWSKIE WZORNICTWO

Polacy zakochali się w skandynawskim wzornictwie. To jeden z wielu powodów dzięki któremu możemy chwalić się tak znakomitym wynikiem sprzedaży. Wzrost o prawie 13,6 % w porównaniu z poprzednim rokiem to absolutny rekord. Za sukcesem firmy zawsze stoją dobrzy pracownicy i dobre decyzje. Staramy się być jak najlepszym pracodawcą. Dowodem na to jest duża grupa pracowników z długim i bardzo długim stażem pracy oraz niska jak na branże rotacja pracowników. Dzięki temu kadra w sklepach JYSK to fachowcy – znakomicie znają ofertę i są pomocni podczas wyboru produktów. A to ogromna wartość dla naszych klientów- podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Nasze sklepy odwiedziło 11,5 mln osób, biorąc pod uwagę, że te zakupy często są dokonywane całymi rodzinami, można sądzić, że co najmniej połowa populacji Polski odwiedziła jeden z ponad 200 sklepów JYSK. Dla nas to wielki sukces i powód do dumy, że Polacy coraz częściej doceniają nasze produkty, ich niepowtarzalny styl i prostotę wykonania. – dodaje Padalak

SKLEP 3.0 i ROZWÓJ SPRZEDAZY ON-LINE

Mijający rok to także otwarcie nowego sklepu – 3.0. w zupełnie innym stylu z bogatą ofertą. Inspirujące i nowoczesne aranżacje czekają na klientów galerii Gdańsk Morena. W sklepie zaaranżowanym według nowej koncepcji stworzono większą i spójną przestrzeń dla dekoracji i inspiracji. Teraz klienci znajdą więcej pomysłów, oglądając i testując meble w bardziej przyjaznym, domowym środowisku – dzięki czemu, mamy nadzieję, będą bardziej chętni do zakupu. Jeśli klientom spodoba się nowa koncepcja aranżacyjna, w przyszłości wszystkie nowe sklepy JYSK będą właśnie tak wyglądały – dodaje Padalak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

JYSK prowadzi także sprzedaż on-line, która w tym roku odnotowała gwałtowny wzrost. W Łodzi otwarty został pierwszy w Polsce sklep, w którym można także obejrzeć asortyment sprzedawany on-line.

Oprócz skandynawskiej jakości i stylu zapewniamy profesjonalną obsługę w przypadku kiedy klient chce zwrócić towar. To nasz wyróżnik. Przyjazna polityka zwrotów, bez ograniczeń czasowych, daje naszym klientom poczucie bezpieczeństwa. Rozumiemy, że konsument może zmienić zdanie a nam zależy na tym, żeby nasze produkty cieszyły oko i dawały radość, dlatego zwroty przyjmujemy z pełnym zrozumieniem– dodaje Padalak

Słuchaj podcastu NowyMarketing

JYSK w Polsce planuje dalszą ekspansję. W najbliższych latach sieć sklepów zostanie poszerzona o kolejne 100 placówek, by z ofertą dotrzeć do jeszcze większej liczny klientów. JYSK w Polsce to część sukcesu całej firmy. Cała Grupa JYSK osiągnęła znakomity wynik 3,357 mld euro, EBIT 444 MLN EURO

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wyniki 2016/2017

  • Sprzedaż : 2.292.801 TPLN
  • Sprzedaż w Retailu – 1 027 259,
  • Wzrost sprzedaży Retail w porównaniu z 2015/2016 :+13,6 %
  • EBIT: 155.608,9 TPLN
  • Wzrost EBID 2015/2016: 33,6%JYSK w Polsce

Pierwszy sklep został otwarty w roku 2000

  • Liczba nowych sklepów 2016/2017: 13
  • Całkowita liczba sklepów: 211
  • Zatrudnienie : 2000