Od początku skupiamy się na bezpieczeństwie naszych ukraińskich pracowników. Dlatego nasze działania rozpoczęliśmy od tymczasowego zamknięcia wszystkich naszych 86 sklepów na Ukrainie. Obecna sytuacja w Rosji zdecydowanie uniemożliwia nam prowadzenie biznesu, dlatego zdecydowaliśmy się tymczasowo zamknąć wszystkie nasze 13 sklepów w tym kraju – mówi Rune Jungberg Pedersen, dyrektor ds. komunikacji i CSR JYSK.
Wcześniej w tym tygodniu JYSK podjęło decyzje o wstrzymaniu dostaw do Rosji z Centrum Dystrybucji Radomsko, jak i wstrzymaniu większość swojej działalności operacyjnej w tym kraju, w tym zatrzymanie planowania nowych sklepów, podpisania nowych umów najmu, czy zaprzestanie wszelkich działań marketingowych w Rosji.
Zobacz również
Uważnie obserwujemy sytuację w Rosji i na bieżąco dostosowujemy nasz biznes do tej sytuacji. Dlatego tymczasowo zamykamy naszą działalność – mówi Rune Jungberg Pedersen.
JYSK otworzył swój pierwszy sklep w Moskwie w 2020 roku i zatrudnia około 200 pracowników w Rosji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell