Kampania komunikuje start programu edukacyjnego stworzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie (SGH). Program „Umiejętności Jutra” zaprasza ludzi z całej Polski do wzięcia udziału w bezpłatnych kursach, które pomogą im zdobyć cyfrowe umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży marketingu cyfrowego lub cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, jak i osób, które chcą zmienić branżę.
– Takie projekty to marzenie dla każdej agencji. Po pierwsze – kto nie chciałby pracować dla Google. Po drugie – rzadko kiedy mamy do czynienia z tak profesjonalnie poprowadzonym po stronie klienta przetargiem, począwszy od rejection fee, przez jakość procesu, jakość briefu, aż po jakość oraz konkret feedbacku i decyzyjność. Po trzecie – to nie jest standardowa kampania, trzeba się wykazać świeżym i nowatorskim podejściem, znajomością, a nawet wyprzedzaniem aktualnych trendów, głębokim zrozumieniem grupy docelowej oraz kanałów dotarcia. I wreszcie po czwarte – tak po ludzku to jest bardzo wartościowy projekt – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.
Zobacz również
Głównym partnerem edukacyjnym programu jest Szkoła Główna Handlowa, a partnerami strategicznymi: GovTech Polska, NASK oraz Piotr Mazurek – Pełnomocnik Rządu ds. Polityki Młodzieżowej. W ciągu ośmiu tygodni uczestnicy i uczestniczki szkoleń online poznają szczegółowo obszary takie jak: podstawy marketingu internetowego, wykorzystanie danych w optymalizacji biznesu, performance marketing w praktyce, narzędzia chmurowe, etyczne i inkluzywne działania oraz projektowanie w internecie. Kurs zakończy się otrzymaniem certyfikatu od Google oraz SGH, który potwierdzi zdobyte kwalifikacje.
– Przez ostatnie miesiące staliśmy się częścią projektu, w który mocno wierzymy. Wierzymy, że możliwość zaktualizowania swojej kariery, uczenia się od najlepszych specjalistów i specjalistek to bardzo realna pomoc i dla wielu szansa na nową pracę. To jeden z takich projektów, w których oprócz możliwości stworzenia dobrej kreacji, bierzemy też udział w czymś ważnym – mówi Magdalena Banasik, head of creatives w K2 Create.
Agencja jest odpowiedzialna za materiały digitalowe, materiały do social media, oraz współpracę z influencerami i influencerkami oraz ekspertami i ekspertkami branży marketingu internetowego. Kampania promująca rozpoczęła się 25 lutego 2022 roku i potrwa do 13 maja 2022 roku. Współpraca ma charakter projektowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strona projektu dostępna jest pod adresem www.umiejetnoscijutra.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing