K2 Media dla MEED z siedzibą w Dubaju

K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED – Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju. Pierwsze działania wokół pozycjonowania www.meed.com i www.meedprojects.com agencja rozpoczęła już w marcu br.
O autorze
0 min czytania 2017-03-29

Celem prowadzonych przez K2 Media kampanii jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów dla dwóch produktów Klienta: MEED.com – biznesowego serwisu analityczno-informacyjnego oraz MEED Projects – platformy skupiającej dane o najważniejszych inwestycjach na Bliskim Wschodzie.

MEED, jako największa firma business intelligence w regionie, od 60-ciu lat stanowi główne źródło informacji biznesowej i gospodarczej o rynkach Zatoki Perskiej i Afryki Polnocnej, a od 2017 roku również Regionu Kaspijskiego.

Marka należy do międzynarodowej grupy mediowej Ascential, w której portfolio znajduje się między innymi Cannes Lions International Festival of Creativity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj