…kompetencji digitalowych. Zapowiadana przez agencję integracja będzie dotyczyła przede wszystkim obszarów odpowiedzianych za planowanie mediów, Pragrammatic, SEM oraz Business Intelligence.
„Dziś integracja danych jest największym wyzwaniem dla wszystkich agencji i domów mediowych. Dlatego wdrażając nowe narzędzia digitalowe myślimy już nie tylko o bezpośrednich efektach. Idziemy o krok dalej. Badamy, jak dane narzędzie będzie się zachowywało w całym ekosystemie rozwiązań i aplikacji, którymi już dysponuje klient. To wymaga zunifikowanego podejścia i zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin – od digitalu, po analitykę i IT. Łącząc informację z wielu źródeł, dostarczamy klientom konkretną wiedzę” – zapowiada Łukasz Plona, Innovation & Technology Director w K2 Media.
Zobacz również
Plona jest ekspertem w dziedzinie tworzenia strategii mediowych, rozwijania wielokanałowych działań marketingowych oraz wdrażania nowych narzędzi z pograniczna Business Intelligence. Doświadczenie zbierał między innymi w agencji Cube Group S.A. oraz ostatnio – Value Media. Najważniejsze marki, dla których pracował to: PLL LOT, Avans, IdeaBank, Castorama, UPC, Media Expert, Tchibo, TUI oraz Aviva.
Głównymi obszarami jego działań w K2 Media będzie praca nad rozwojem własnej platformy zarządzania danymi (Data Management Platform), poszerzanie kompetencji programatycznych oraz wspomniana integracja usług data-driven.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach