Poprzednio pracował m.in. w NewCast/ZenithOptimedia oraz w DigitalOne. Odpowiadał za strategie social media, strategie zintegrowane, obsługę klientów oraz zarządzał zespołem i pracami koncepcyjnymi. Pracował dla takich marek jak: L’Oreal, PepsiCo, RTV Euro AGD, Estee Lauder czy Sephora Polska.
W 2014 roku, zajął trzecie miejsce za case Unhuman.pl na Case Study Festival w czasie Social Media Convent. W tym roku zdobył wyróżnienie w konkursie Young Media Lions. Prywatnie prowadzi swojego bloga o social media i content marketingu.
Zobacz również
Miłosz Jacyna do K2 Media dołączył na stanowisko Social Media Project Manager, gdzie odpowiada za zarządzanie społecznościami oraz doradztwem w zakresie social media. Odpowiedzialny jest również za obsługę klientów. Z branżą związany jest od pięciu lat. Przez ostatnie dwa lata pracował w agencji Brasil Warsaw, gdzie jako Social Media Manager odpowiadał m.in. za obsługę projektów, planowanie strategii w zakresie social media oraz zarządzanie zespołem. Pracował m.in. dla takich marek jak: Kubuś (Maspex), Audi Polska, ING Życie, EA Sports. Prywatnie fascynat nowych technologii oraz biegania.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Amerigas, ActivLab Sport.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]