K2 Media z kompleksową obsługą dla Garmory – twórcy gier komputerowych

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, prowadzi niestandardowe działania dla Margonem – gry z portfolio firmy Garmory.
O autorze
1 min czytania 2015-11-26

Margonem to najpopularniejsza i najbardziej rozbudowana gra retro w Polsce, z ogromną społecznością. Najważniejszym wyróżnikiem i zaletą polskiej gry, jest grafika 2D, charakteryzująca się widocznymi pikselami i oddająca klimat retro. To właśnie dlatego Margonem stała się modną pozycją na scenie MMORPG.

K2 Media odpowiada za kompleksową obsługę marki, m.in stworzenie i realizację strategii mediowej, planowanie i zakup mediów online oraz komunikację marki na Facebooku. Na stronie www, można w łatwy sposób dokonać szybkiej rejestracji i zacząć grę, odnaleźć ranking, regulamin gry czy też forum dla użytkowników.

Do swoich działań K2 Media zaangażowała vlogerów gamingowych: Mandzia i Naruciaka, którzy na potrzeby kampanii nagrali materiały video i przedstawili swoje propozycje zmian w grze, które będą systematycznie wdrażane. Każdy użytkownik mógł wybrać postać ulubionego vlogera, proponującego ciekawsze zmiany w grze i zagłosować na niego.

K2 Media przygotowała bannery, które zachęcały do oddania głosu na wybranego vlogera i zagrania w pierwsze polskie MMORPG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania utrzymana w klimacie średniowiecznego pojedynku i nawiązująca do klimatu retro, potrwa do końca stycznia 2016 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing