Działania oparte są o format kreatywny pod hasłem: „The Cathlons”. The Cathlons to drużyny codziennych sportowców, znanych z osiedlowych boisk, szkolnych hal sportowych, lokalnych ścieżek. Drużyny składające się z samych największych… wielbicieli sportu, którzy spotykają się, aby się razem poruszać. To ludzie, którzy sportem się bawią i dla których sport jest sposobem bycia z innymi lub z samym sobą. Decathlon wspiera i kibicuje takim sportowcom.
W spocie pojawia się piosenka „Z poradnika młodego zielarza” znana z „Podróży Pana Kleksa”.
Zobacz również
Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami outdoorowymi oraz kampanią online. Działania mediowe prowadzi dom mediowy LOWE Media.
To pierwsza realizacja agencji K2 dla Decathlon. Firmy rozważają prowadzenie dalszych wspólnych działań w 2015 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing